Nuffnang Adds

Saturday 7 July 2012

Andrej Pejic - Supermodel lelaki ranking ke 18 dunia,laris sebagai supermodel wanita.


Berasal dari Bosnia-Herzegovina
Bapa ialah berketurunan Croatia, ibunya pula adalah orang Serbia. Dilahirkan di Tuzla, Bosnia dan Herzegovina. Dia dan keluarga meninggalkan negara asal dalam tahun 90an, yang dilanda perang dan akhirnya menetap di Melbourne Australia. Sejak industri fesyen mula bertanya" Siapakah yang gadis berambut perang itu?" dalam satu pertunjukkan di Paris pada Jun 2010, model lelaki Serbia Australia  berumur 19 tahun,Andrej Pejic telah muncul sebagai "budak poster" untuk fesyen androgini yang bermaksud model lelaki yang boleh kelihatan seperti perempuan dan juga sebaliknya.

Pada bulan Januari 2011, Andrej berjalan untuk Jean Paul Gaultier dalam pertunjukkan pakaian fesyen lelaki dan pertunjukan couture untuk Januari 2011, akhirnya muncul dalam kempen Spring / Summer 2011 JPG dengan Karolina Kurkova. Musim yang sama, beliau muncul dalam Marc oleh kempen Jacobs Marc. 







Andrej lebih popular sebagai model perempuan berbanding menjadi model lelaki. So,model wanita tidak boleh berpeluk tubuh kerana periuk nasi anda akan dibolot oleh Andrej. Hehehehehe

No comments:

Post a Comment